ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

Podmínky pro vrácení zboží:
Kdo může zboží vrátit?
- Spotřebitel - konečný zákazník, který není podnikatelem. Standardně do 14 dní od zakoupení zboží.
- Podnikatel (nákup na IČO) – výjimečně umožňujeme vrátit nerozbalené zboží. Maximálně však do 14 dní od zakoupení.
Jaké zboží nemůžete vrátit?
- Zboží, které bylo zakoupeno déle než před 14 dny.
- Software, který má rozpečetěný obal.
- Digitální obsah, který je poskytován bez hmotného nosiče - například e-book.
- Zboží bylo upraveno podle požadavků zákazníka.
- Poškozené zboží.
- Zboží, které nelze z hygienických nebo jiných důvodu opětovně uvést do prodeje – například špuntová slucháka, tiskárny obsahující barvy, apod.
Proces:
Zvolte si způsob, jakým nám zboží doručíte.
- Možnost je donést zboží na naši prodejnu
- Anebo zaslat prostřednictvím kteréhokoliv dopravce na adresu IT Děčín, s.r.o., Teplická 27, 405 02 Děčín
ZBOŽÍ NEZASÍLEJTE NA DOBÍRKU ANI NA ÚČET ADRESÁTA
- Zboží pečlivě zabalte včetně veškerého příslušenství.
- Vytiskněte si formulář (je v e-mailu s objednávkou) a jeho vyplněnou horní část přiložte ke zboží, které chcete vrátit
- Balík odneste na poštu či pobočku, nebo předejte dopravci. V případě doručení na pobočku si nechte přejímajícím pracovníkem potvrdit horní část tohoto štítku.
- Stav zboží bude zkontrolován při převzetí.
- Datumem započetí procesu pro vrácení zboží se počítá den převzetí balíku na prodejně či doručení balíku na výše uvedenou adresu.
- Proces vrácení zboží se snažíme vyřídit v co nejkratší době. Netrvá však déle než 14 dní.
Jak zboží správně zabalit?
Obal chrání zásilku během přepravy, proto by měl být dostatečně pevný. Uvnitř zabezpečte a vyztužte zboží tak, aby nevznikla žádná volná místa. Například bublinkovou fólií, novinami a podobně. Zakryté musí být všechny části zboží tak, aby se nepoškodilo. Balík by měl vydržet statické zatížení pětinásobku své váhy.